1e maand overleefd - Reisverslag uit Chorleywood, Verenigd Koninkrijk van Sarah Meuter - WaarBenJij.nu 1e maand overleefd - Reisverslag uit Chorleywood, Verenigd Koninkrijk van Sarah Meuter - WaarBenJij.nu

1e maand overleefd

Door: Sarah Meuter

Blijf op de hoogte en volg Sarah

06 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Chorleywood

Hoi hoi allemaal,

Daar ben ik weer. En ja ik heb mijn eerste maand overleefd!! Ik heb het super naar mijn zin. Afgelopen week ben ik 3 dagen alleen geweest met de kinderen. Het was af en toe zwaar maar ook super leuk. En wat een compliment dat de ouders me zo vertrouwen!! Ik heb pannenkoeken voor de kinderen gemaakt en we hebben cakejes gebakken. Ik citeer de kinderen: 'Deze pannenkoeken zijn nog lekkerder dan die uit een restaurant'. Wat een mega compliment he!! Ik was er ook super blij mee. Maar na deze 3 drukke dagen was gelukkig mijn weekend aangebroken.

Zaterdag heb ik eerste heerlijk uitgeslapen (dit was hard nodig). Daarna ben ik gaan lunchen met Cristina. En na de lunch hebben we een prachtige boswandeling gemaakt. Op zondag ben ik met 4 andere au pairs naar het Sherlock Holmes museum geweest. Het is kleiner dan ik had verwacht maar wel super gaaf om een keer te zien. Het is een klein huis in Bakerstreet 221B (voor de echte kenners). Ik heb wel de films gezien dus ik wist er wel iets vanaf maar niet super veel. Gelukkig had ik een paar experts bij me die me alles konden uitleggen over elke kamer. Na een half uur in de rij gestaan te hebben konden we dan eindelijk naar binnen. Na 20 minuten stonden we weer buiten maar we hebben het huis van onder tot boven gezien! Daarna zijn we naar de 1 poundshop geweest. Klinkt super leuk alles is voor 1 pond. Dus ik was helemaal blij om daar heen te gaan. Helaas viel dit vies tegen.... Het was een kleine winkel met te veel mensen op 1 vierkante meter. Kleine gangpaden rommel door de hele winkel. Dit was dus even balen. Maar goed toen we eindelijk buiten stonden hadden we nog wat tijd over om te WINKELEN. Natuurlijk kon ik niet terug naar huis zonder iets te kopen. Dit keer een tas. Ik was weer helemaal happy en zo konden we dus naar huis.
Zaten we dan eindelijk in een overvolle metro terug naar huis stappen er 2 'oudere' mensen in. Dus ik sta netjes op want zo goed als ik opgevoed ben sta je op als er geen plek meer is voor oudere/zwangere etc. Gaat er een meisje van +/- 20 jaar op mijn plek zitten. Iedereen uit de metro keek haar aan van hallo ze staat niet op voor jou maar voor die mensen achter je. Dus iedereen keek naar haar maar ze bleef gewoon zitten...

Morgen moet ik weer naar engels les en dan is mijn nieuwe weekend weer aangebroken! Op de planning staat: National history museum en science museum.

Maar goed dat wilde ik nog even kwijt. Ik denk dat dat het wel weer was voor deze keer.

Kusjes uit Engeland!

PS. Bedankt voor het lezen van mijn blog en alle leuke reacties!!

  • 08 Oktober 2015 - 21:24

    Lotte:

    Wat heerlijk om dit te lezen schat, wat fijn dat je zo aan het genieten bent!
    Dikke kus van hier! XXX

  • 08 Oktober 2015 - 21:44

    Climmy:

    Ha Saar,wat leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.En wat super dat je 3dagen alles alleen gedaan hebt.Wat een vertrouwen in jou!!!!! Wij kijken weer uit naar de volgende blog.
    Liefs Harry en Climmyxx

  • 08 Oktober 2015 - 21:49

    Yvonne:

    Tuurlijk zijn jouw pannenkoeken "The Best": goed gedaan!
    Veel plezier in de musea, daar wil ik ook een keer naar toe. Esmee vond Nation History geweldig. Moet je ook zeker de film Night at the museum 3 kijken want die speelt zich daar af

  • 08 Oktober 2015 - 23:05

    Stephanie/Tietie:

    Hoi lieve Saar!

    Wat fijn om te lezen dat je het zo leuk hebt daar. Ik hoop nog een keer langs te kunnen komen met Lindsay dan kan je ons rondleiden en kunnen we samen een biertje/wijntje drinken en engels praten.

    Nog veel plezier en ik ben nu alweer benieuwd naar je nieuwe verhaal:)

    Dikke kus en knuffel,
    Stephanie

  • 09 Oktober 2015 - 19:47

    Carla Mac Gillavry:

    Hoi lieve Saar,

    Wat kun jij je belevenissen mooi beschrijven!
    Het is leuk om te lezen en ik kan me er een goede voorstelling van maken.
    Tuurlijk zijn jouw pannenkoeken het lekkerst

  • 11 Oktober 2015 - 13:33

    Clary:

    Wat gaat de tijd snel, alweer 1 maand in het gezellige Londen.
    Knap hoor om 3 dagen lang alleen met de kinderen te zijn.
    Je bent n echte cultuursnuiver om naar zoveel musea te gaan en natuurlijk hoort daar ook shoppen bij.
    Leuk om jou zo te volgen, kijk uit naar je volgende blog.
    Heel veel groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Chorleywood

Sarah

Actief sinds 21 Sept. 2015
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 4401

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 25 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: