Week 43 - Reisverslag uit Chorleywood, Verenigd Koninkrijk van Sarah Meuter - WaarBenJij.nu Week 43 - Reisverslag uit Chorleywood, Verenigd Koninkrijk van Sarah Meuter - WaarBenJij.nu

Week 43

Door: Sarah Meuter

Blijf op de hoogte en volg Sarah

21 Oktober 2015 | Verenigd Koninkrijk, Chorleywood

Heeeeee,

Daar ben ik weer met een nieuwe update.

Vrijdagavond ben ik met 6 andere meisjes naar een pub geweest. Dit was heel gezellig en we hebben de hele avond gekletst en biertjes gedronken. Zaterdag zijn we gaan wandelen. Maar dit was niet zomaar een wandeling, dit was een wandeling van +/- 3 uur. Het heet de Chess valley walk. Eerst moesten we met de metro naar Little Chalfont. Daar hebben we eerst lekker geluncht want lopen op een lege maag kan natuurlijk niet. Na een goede lunch zijn we aan de wandeling begonnen. Na 3 uur en mooie plekken, dieren, landschappen gezien te hebben waren we dan eindelijk bij het eindpunt. Oh en vergeet het af en toe een beetje klagen niet. Na de lange wandeling zijn we ook even de pub in gegaan om op te warmen. Zaterdagavond heb ik niks meer gedaan want mijn benen en voeten deden zo'n pijn dat ik lekker op tijd mijn bed in gegaan ben. Ik had tenslotte ook 16 kilometer gelopen die dag.

Zondag op de planning stond high park. Maar dit is er niet van gekomen. Eerst zijn we gaan lunchen bij GBK hier hebben ze heerlijke burgers. Daarna zijn we doorgegaan naar een Louis Vuitton expositie. Dit was absoluut geweldig!!! Je kon zien hoe de tassen gemaakt werden standbeelden met Louis Vuitton spullen eraan. En de nieuwe collectie van herfst 2015. Dit is een ervaring om nooit te vergeten!

De vakantie voor mijn oudste kind is aangebroken. Dit word dus 2 weken lang kinderen vermaken. Op maandag zijn we samen gaan mountainbiken. Dinsdag is er een vriendinnetje langs geweest en heb ik ze meegenomen naar een tennisbaan. Na een uur getennist te hebben zijn we via het bos weer naar huis gegaan. Woensdag was een soort van rustdag. Ofja rustdag ik moest het huis schoonmaken maar de kinderen waren wel weg. Zo kon ik alles op mijn gemakje doen! En vandaag heb ik monopoly gespeeld en ook nog gepoetst.

Er staat nog niks op de planning voor komend weekend dus ik zal maar snel iets plannen! Komende week is het hier vakantie voor allebei de kinderen en gaan we een hoop leuke dingen doen. Ik zal jullie hier alles over vertellen in mijn volgende blog!

Groetjesssss,


  • 22 Oktober 2015 - 19:57

    Papa:

    Nog twee weken Saartje dan komen we.
    Papa

  • 23 Oktober 2015 - 10:25

    Jacky:

    Wauw Sarah wat een nieuwe ervaringen allemaal. Lijkt me heel mooi zo'n wandeling. Zal vast voor herhaling vatbaar zijn ;).

    liefs jacky

  • 23 Oktober 2015 - 10:31

    Gclimmy:

    Ha die Saar! Wat een gezellig verhaal weer! Geniet volgende week van de kinderen!
    En wat ben je een sportieve dame!
    Tot de volgende keer.
    Groetjes Harry en Climmy

  • 23 Oktober 2015 - 17:08

    Clary:

    Hallo die Sarah,
    Wat een drukke bezigheden zeg!
    Allemaal leuke dingen. Nou ja allemaal, of is poetsen intussen je nieuwe hobby geworden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Chorleywood

Sarah

Actief sinds 21 Sept. 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 4390

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 25 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: