Week 44/45 - Reisverslag uit Chorleywood, Verenigd Koninkrijk van Sarah Meuter - WaarBenJij.nu Week 44/45 - Reisverslag uit Chorleywood, Verenigd Koninkrijk van Sarah Meuter - WaarBenJij.nu

Week 44/45

Door: Sarah Meuter

Blijf op de hoogte en volg Sarah

03 November 2015 | Verenigd Koninkrijk, Chorleywood

Hoi hoi allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst maar hier is ie dan: weer een nieuwe update. Bedankt voor het wachten in rust en vrede.

Zaterdag 24 oktober:
Een heerlijke dag in shopping center Ann..... De hele dag heb ik lekker geshopt. En shoppen kan natuurlijk niet zonder iets te kopen. Met 4 volle tassen ging ik weer naar huis. In die tassen zat: een badjas, broek, shirts, een trui en sportkleren, ja echt sportkleren nu kan ik dus echt gaan sporten haha. Zondag heb ik niet zoveel gedaan. Ik was gaan lunchen met een aantal andere au pairs en daarna hebben we nog thee gedronken. Zo had ik dus ongepland toch een leuke dag!

De vakantie van de kinderen was super leuk! We hebben ons vermaakt; monopoly gespeeld (natuurlijk heb ik gewonnen) kaarten gemaakt, naar het bos geweest, een film gemaakt, ananas eiland gemaakt in het engels ananas (lees met een engels accent)..... Nee grapje het is natuurlijk een pineapple, een hoop andere spelletjes gedaan en heerlijk buiten gespeeld.

Zaterdag 31 oktober:
Ja ja het is Halloween en dat wordt hier goed gevierd! Dus overdag een rustig dagje lekker geluncht met 10 andere au pairs!! en 's avond kon het feest beginnen. Met een zwart jurkje aan en mijn gezicht geschminkt als half skelet en half pop konden we van start. Eerst gingen we naar een pub; que pasa. Hier hebben we lekker cocktails gedronken. 2 mega grote glazen voor maar 5,50 pond. Na een aantal cocktails (lees: een hoop) konden we door naar de nachtclub. We moesten 5 min lopen en toen we daar aankwamen zagen we een rij nou ik kon mijn ogen niet geloven. Ik was daar nog nooit binnen geweest maar ik kon amper geloven dat al die mensen daar naar binnen konden. Na een uur waren we dan eindelijk binnen. En ja nu snapte ik dat de rij zo lang was. Het was reusachtig binnen en super mooi. Er lag zelfs tapijt op de grond. Het was super mooi van binnen en de Dj’s waren heel goed! Na een hoop uren gedanst te hebben was het toch tijd om naar huis te gaan. Rond 4 uur lag ik dan eindelijk in mijn bed. Zondag heb ik lekker uitgekaterd en films gekeken.


Ik hoop dat jullie weer hebben genoten van mijn nieuwe update en voor dit weekend staat op de planning: MIJN VERJAARDAG!!! En het leukste cadeau aller tijden: mama en papa komen langs!:):):)

Big kiss,

Sarah


  • 11 November 2015 - 21:51

    Clary:

    Hoi Sarah,

    Lees nu pas je verslag. Intussen al weer jarig gewest ( alsnog van harte gefeliciteerd ) en zijn je papa en mama bij jou op bezoek geweest. Is vast heel fijn geweest voor je!
    Weer een gezellig verslag en ik moet zeggen dat je wel heel leuk schrijft! Toppie!
    wAt zie je eruit zeg met Halloween! Mooi geschminkt, zelf gedaan?
    Zo te lezen heb je weinig tijd om je te vervelen. Druk, druk druk met allerlei leuke dingen. Fijn voor je.
    Ik wacht je volgende verslag met spanning af.
    Heel veel groetjes! Xxx

  • 13 November 2015 - 17:24

    Climmy:

    Ha Sarah,
    Je bent goed bezig zeg! Leuk om te lezen dat je je zeker niet verveeld.
    Het was zeker fijn dat mama en papa langs geweest zijn?
    Tot de volgende keer en hopelijk dan weer zo'n leuk en gezellig verhaal!
    Liefs Harry en Climmy.xx

  • 19 November 2015 - 16:30

    Jacky:

    Ha sarah,
    Ik kreeg net de Linda (tijdschrift) binnen met een boekje hoe en wat er te shoppen valt in londen. Nou daar weet jij ook alles van he.;).

    Fijne verjaardag gehad? Het weer is wel wat stormachtig bij jullie toch ook he.

    groetjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Chorleywood

Sarah

Actief sinds 21 Sept. 2015
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 4394

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 25 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: