Week 47/48/49 - Reisverslag uit Chorleywood, Verenigd Koninkrijk van Sarah Meuter - WaarBenJij.nu Week 47/48/49 - Reisverslag uit Chorleywood, Verenigd Koninkrijk van Sarah Meuter - WaarBenJij.nu

Week 47/48/49

Door: Sarah Meuter

Blijf op de hoogte en volg Sarah

18 December 2015 | Verenigd Koninkrijk, Chorleywood

Hi everyone,

Week 47
Dit weekend heb ik lekker geluncht en film gekeken. Op zaterdag ben ik eerst gaan lunchen met Julia en Cristina. Daarna ben ik meegegaan naar Cristina en hebben we film gekeken. 'S avonds hebben we samen avondeten gekookt en romantisch met kaarsjes aan gegeten. De volgende dag zijn we zoals gewoonlijk weer naar Rootz geweest om te lunchen en te theeleuten.

Week 48
Dit weekend ben ik naar Winter Wonderland geweest. Dit is een hele grote en mooie kerstmarkt met heeeel veel attracties. We zijn hier later op de dag heen gegaan zodat we alle mooie lampjes konden zien. Verder hebben we heerlijk avond gegeten hier en ben ik natuurlijk in een van de attracties geweest. Het was een 85 meter hoge toren met stoelen erom heen. De stoelen gingen langzaam naar boven en toen we boven waren stonden we even stil en toen roetsj een vrije val naar beneden. Dit was echt geweldig!! Niet alleen de vrije val naar beneden maar ook het uitzicht. Ik kon de Londen Eye zien en de big ben en de hele kerstmarkt, die overbevolkt was. En op zondag 3x raden.... Ben ik weer naar Rootz geweest met een aantal meiden om te lunchen en gezellig te kletsen.

Week 49
Op zaterdag heb ik mijn kerst inkopen gedaan. Want ja kerst word hier natuurlijk goed gevierd! En met de komst van mijn gezin in aantocht zullen er toch cadeaus gehaald moeten worden. Ook heb ik wat kleine cadeaus gekocht voor mijn gezin hier. Helaas heb ik niet alles konden vinden waar ik naar opzoek was dus dat betekend komend weekend nog maar even naar Oxford street om de laatste dingen te halen. En ja hoor ook zondag ben ik weer naar Rootz geweest.... Het is een soort van mijn 2de huis hier.

Gisteravond heb ik met 5 andere au pairs alvast een soort van kerst gevierd. We hadden allemaal een klein cadeautje en hebben een soort van dobbel spel gedaan. Uiteindelijk heb ik heerlijk warme sokken, douchegel en overheerlijke chocolade uit Zwitserland. We hebben een super leuke avond gehad en zijn allemaal bij Margot blijven slapen. De eerste workout van vandaag zit er al weer op ik heb namelijk een uur naar huis gewandeld.

Nu is het aftellen tot dat mama, papa, Em en Juul komen. Nu is het nog 6 nachtjes. Niet lang daarna komen ook Jos en Yvonne met de kinderen en dan is het ook al bijna tijd om naar huis te gaan en jullie allemaal weer te zien!!

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn verhaal en ik zie jullie snel weer!

Liefs,
Sarah

  • 18 December 2015 - 13:00

    Papa:

    Weer een leuk verhaal Sarah tot volgende week.

    Gr papa

  • 20 December 2015 - 21:43

    Clary:

    Hoi Saar,
    T heeft even geduurd maar ik heb weer kunnen genieten van jouw belevenissen. Er wordt wat afgeluncht daar in Londen. Leuk hoor, lekker op zijn tijd genieten maar dat doe he wel zo te lezen.
    Gezellig dat de familie overkomt en samen met jou Kerst kan vieren.
    Hele fijne dagen en misschien dat we elkaar trffen als je na de kerst weer voor even naar Nederland komt.
    Groetjes, Clary xxx

  • 24 December 2015 - 00:06

    Climmy:

    Ha Saar,
    Je verveelt je daar niet zo te lezen.En dat lunchen zou ik er zeker in houden!
    Gezellig voor je dat de familie met kerst naar jou toe komt.
    Wij wensen jou een hele geweldige kerst en wellicht dat we elkaar binnenkort zien,maar ik kan me voorstellen dat je dan een heeeeel druk programma hebt.
    Groetjes Harry en Climmy.xxxx

  • 17 Februari 2016 - 13:25

    Climmy:

    Ha Saartje,
    Hoe gaat het nu met jou?
    Groeten Climmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Chorleywood

Sarah

Actief sinds 21 Sept. 2015
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 4405

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 25 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: